REZERWACJE
- Niniejszy regulamin określa warunki najmu krótkoterminowego Apartamentów ze Śniadaniem. Zameldowanie się jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu, bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
- W celu dokonania rezerwacji prosimy o skorzystanie z naszego serwisu rezerwacyjnego -www.apartamentyzesniadaniem.pl lub kontakt pod adresem e-mail: zapytaj@apartamentyzesniadaniem.pl albo pod numerem telefonu: +48 500 703 262.
- Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu apartamentu między Mają Klimczuk reprezentującą firmę Apartamenty ze Śniadaniem a Klientem, na warunkach określonych w niniejszym regulaminie i cenniku.
- Po wykonaniu wstępnej rezerwacji, na adres mailowy wskazany w formularzu rezerwacyjnym wysłane zostaje potwierdzenie rezerwacji, wraz z numerem rezerwacji, imieniem i nazwiskiem osoby dokonującej rezerwacji, długością i wartością pobytu, oraz warunkami płatności.
- Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt noclegowy nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu pobytu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z zarządcą, tel. 500 703 262.
- Celem potwierdzenia rezerwacji konieczne jest wykonanie przelewu zadatku w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt lub całej należności za pobyt. Zadatek jest bezzwrotny w razie rezygnacji z pobytu.
- Niewpłacenie przedpłaty w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
- Anulowana rezerwacja może zostać przywrócona na prośbę Gościa pod warunkiem dostępności wybranego Apartamentu.
- W przypadku rezygnacji z pobytu do 30 dni przed planowaną datą zameldowania, kwota zadatku jest w pełni zwracana.
- W przypadku późniejszego odwołania rezerwacji, kwota zadatku przepada. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji możliwa jest bez ponoszenia kosztów przez Gościa wyłącznie w razie wyboru nowego terminu i wolnego w wybranym terminie Apartamentu na 60 dni przed zadatkowanym terminem. W zależności od sezonu, w którym przypada nowo wybrany termin, HELLO Apartamenty ze Śniadaniem, określą ilość dni pobytu możliwego do zrealizowania za cenę pierwszej rezerwacji.
- Zmiana terminu dokonanej rezerwacji możliwa jest bez ponoszenia kosztów przez Gościa wyłącznie w razie wyboru nowego terminu i wolnego w wybranym terminie Apartamentu na 60 dni przed zadatkowanym terminem. W zależności od sezonu, w którym przypada nowo wybrany termin, HELLO Apartamenty ze Śniadaniem, określą ilość dni pobytu możliwego do zrealizowania za cenę pierwszej rezerwacji.
- Pozostała kwota należna za pobyt płatna jest w gotówce po przyjeździe wraz z opłatą klimatyczną.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu czy wcześniejszego wyjazdu, niż wynika to z terminu rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.
- Doba hotelowa obowiązuje od godz. 16.00 do godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Możliwe jest przybycie do apartamentu lub jego opuszczenie o innych godzinach, po wcześniejszym ustaleniu tego z zarządcą apartamentu.
- Odbiór i zdanie kluczy od apartamentu następuje na miejscu, w godzinach od 16.00 – 20.00, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
- Przekazanie apartamentu odbywa się poprzez: przedstawienie przez gościa dokumentu tożsamości, wypełnienie karty rezerwacyjnej, uregulowanie reszty płatności za pobyt z tytułu rezerwacji apartamentu, w sytuacji, gdy opłata nie została w całości dokonana przed przyjazdem.
- Przy każdym pobycie obowiązuje opłata za sprzątanie apartamentu, tzw. Opłata serwisowa, której wielkość jest zależna od rodzaju apartamentu, a podana jest do wiadomości w momencie rezerwowania apartamentu.
- W przypadku, gdy Gość nie zgłasza się do HELLO Apartamentów ze Śniadaniem, do godz. 20:00, w dniu planowego rozpoczęcia pobytu i nie ma z nim kontaktu telefonicznego, rezerwacja zostaje anulowana z przyczyn leżących po stronie Gościa, a wpłacona kwota zadatku nie podlega zwrotowi. W takiej sytuacji, Apartament zostaje przeznaczony do dalszej sprzedaży, bez względu na ilość dni objętych opłaconym zadatkiem.
- W razie nie opuszczenia Apartamentu przez Gościa do wcześniej ustalonej godziny i uniemożliwienie HELLO Apartamentom ze Śniadaniem przeprowadzenie terminowego wykwaterowania, Gość zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 150 zł, przy opóźnieniu trwającym do godz. 12:00, w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu, po godzinie 12.00 gość zostanie obciążony kosztami kolejnej doby najmu danego apartamentu.
- W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 06.00. Z racji usytuowania apartamentu w budynku mieszkalnym, nieprzestrzeganie tego punktu grozi natychmiastowym zerwaniem umowy najmu i wezwaniem policji w trudniejszych przypadkach oraz podlega karze grzywny w wysokości 200zł z art.51.1 Kodeksu Wykroczeń. Informujemy, że zarówno goście apartamentu, jak i mieszkańcy całego budynku są upoważnieni do zgłaszania wszelkich incydentów bezpośrednio do właściciela apartamentu.
- W Apartamencie mogą nocować tylko Goście w ilości zgodnej z dokonaną rezerwacją. Zabronione jest nocowanie Gości w ilości większej, niż określona w na stronie maksymalna liczba miejsc noclegowych dla danego apartamentu.
- W apartamencie zabronione jest organizowanie wszelkich imprez mogących zakłócić spokój innym mieszkańcom budynku, oraz spożywanie nadmiernej ilości alkoholu.
- W apartamencie, jak i w całym budynku mieszkalnym obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. W przypadku złamania tego zakazu, gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 500 zł.
- W przypadku stwierdzenia przez Gościa problemów technicznych w apartamencie prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny i zgłoszenie usterki. Reklamację dotyczącą nienależytego przygotowania Apartamentu w zakresie czystości prosimy zgłaszać niezwłocznie po wejściu do lokalu, najpóźniej do 2 godzin od momentu zakwaterowania.
- Czasowy lub całkowity brak możliwości korzystania z poszczególnych elementów wyposażenia apartamentu, dostępu do Wi-Fi, czy pakietu telewizyjnego, niewkalkulowanego w koszty noclegu, nie stanowi podstawy do żądania zmniejszenia lub zwrócenia zapłaconej ceny. Stan wyposażenia może ulegać modyfikacji. Aktualny stan wyposażenia dostępny jest na naszej stronie www.apartamentyzesniadaniem.pl
- Apartament nie jest hotelem w rozumieniu prawa, więc po zakończeniu pobytu prosimy o podstawowe posprzątanie apartamentu. „Podstawowe posprzątanie” oznacza: sprzątnięcie aneksu kuchennego, pozmywanie naczyń, opróżnienie lodówki. Prosimy pamiętać o wyrzuceniu śmieci i zabraniu Państwa przedmiotów.
- Właściciel jak i osoba zarządzająca apartamentem nie ponoszą odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie: pieniędzy, dokumentów lub innych ważnych lub kosztownych dla Państwa przedmiotów. Kierujemy zatem szczególną prośbę o każdorazowe zamykanie drzwi wejściowych na zamek podczas Państwa nieobecności.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód gość powinien zawiadomić osobę zarządzającą apartamentem niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
- HELLO Apartamenty ze Śniadaniem nie ponoszą odpowiedzialności za naruszenie przez osoby trzecie prawa Gości do miejsca parkingowego przydzielonego do Apartamentu.
- W przypadku pozostawienia rażących zabrudzeń, odbiegających od normalnego użytkowania, Goście zobowiązani będą do zapłaty dodatkowych kosztów sprzątania, w podwójnej wysokości lub zostaną obciążeni kosztami prania i dodatkowego sprzątania zgodnie z rachunkiem za usługę.
- Gościom zabrania się oddawania Apartamentu w podnajem i przekazywania go osobom trzecim.
- Gościom zabrania się kopiowania oddanych im na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
- W przypadku zgubienia kluczy lub pilota, gość zostanie obciążony kwotą 500 zł, na poczet pokrycia kosztów wymiany zamków w drzwiach wejściowych
- W przypadku powiadomienia administratora apartamentu przez innych gości lub mieszkańców budynku, o naruszeniu któregokolwiek z punktów powyższego regulaminu, czy zakłócanie ciszy nocnej, umowa najmu może zostać zerwana w trybie natychmiastowym z zachowaniem pełnej zapłaty za niewykorzystane dni pobytu.
- Zarówno właściciel, jak i zarządca apartamentu zobowiązują się do dołożenia wszelkich starań w celu realizacji umowy w sposób sumienny i uczciwy.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA KLIENTÓW NAJMU KRÓTKOTERMINOWEGO HELLO - APARTAMENTY ze ŚNIADANIEM.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „Rozporządzenie”) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Maja Klimczuk, HELLO - Apartamenty ze Śniadaniem
dane kontaktowe: ul. Nadrzeczna 12\1, 58-540 Karpacz, zapytaj@apartamentyzesniadaniem.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- w celu realizacji umowy najmu apartamentu na okres krótkoterminowy (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia), na podstawie dokonanej dobrowolnie przez Panią/Pana rezerwacji za pośrednictwem portalu rezerwacji on-line;
- Pani/Pana dane osobowe będą również przetwarzane w prawnie uzasadnionym interesie administratora, na potrzeby ewentualnej konieczności ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w postępowaniach przed sądami i innymi organami państwowymi (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia);
- na potrzeby prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej, w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia).
3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:
- dostawca systemu rezerwacji on-line – aplikacji IdoSell Booking - IAI Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Piastów 30, 70-064 Szczecin
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
5) w każdej chwili może Pani/Pan uzyskać kopię swoich danych osobowych przekazywanych HELLO - Apartamenty ze Śniadaniem, ul. Nadrzeczna 12\1, 58-540 Karpacz, zapytaj@apartamentyzesniadaniem.pl poprzez zgłoszenie wniosku w tym przedmiocie drogą mailową.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obligatoryjny, wskazany przepisami prawa podatkowego w Rzeczypospolitej Polskiej, tj. maksymalnie do lat siedmiu od dnia zakończenia stosunku najmu. Po upływie okresu wskazanego w zdaniu poprzednim dane zostaną trwale usunięte.
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a w razie przetwarzania danych na podstawie zgody - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Niniejsze uprawnienia może Pani/Pan realizować poprzez zgłoszenie wniosku w tym przedmiocie na adres e-mail kontakt@apartamentyzesniadaniem.pl
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a od czasu jego powołania – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia;
9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy najmu. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nie zawarcie umowy najmu.